Povinně zveřejňované údaje
Zveřejněné informace dle § 5 odst. 3 zák. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Název
Základní škola a mateřská škola Hrádek u Sušice, příspěvková organizace
Důvod a způsob založení
Zřizovatel školy: Obec Hrádek, Hrádek 78, Sušice 34201
Organizace byla zřízena za účelem poskytování předškolního, základního a zájmového vzdělávání a zabezpečování školního a závodního stravování v souladu se zákonem č. 561/2004 Sb. a prováděcími předpisy k tomuto zákonu. Právní subjektivita školy vznikla 1. ledna 1995.
Organizační struktura
Statutárním orgánem je ředitelka školy Mgr. Ivana Klečková
Organizace: základní škola, mateřská škola, školní družina, školní jídelna
Kontaktní spojení
Základní škola a mateřská škola Hrádek u Sušice, příspěvková organizace Hrádek 73, 342 01 Sušice
telefon ředitelka: 376 508 517
email ředitelka (ZŠ): skola@hradekususice.cz (případně: skola.hradek@seznam.cz)
email MŠ: skolka@hradekususice.cz
email školní jídelna: jidelna@hradekususice.cz
Kontaktní poštovní adresa, adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Hrádek 73, 342 01 Sušice
Úřední hodiny
po telefonické domluvě (376 508 517)
Telefonní čísla
telefon ředitelka (ZŠ): 376 508 517
telefon MŠ: 373 705 007
telefon školní jídelna: 376 508 534
Adresa webových stránek
Datová schránky
ID datové schránky: pqnyu6v
Případné platby lze poukázat
č.ú. 110088154/0300 (ČSOB)
IČO
61785300
Plátce daně z přidané hodnoty
Nejsme plátci DPH
Dokumenty
Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout (v ředitelně školy a na webových stránkách školy - odkazy dokumenty):
- Zřizovací listina školy. rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku – v listinné podobě v ředitelně
- Školní vzdělávací program pro ZŠ "Naše škola Hrádek"
- Školní vzdělávací program pro MŠ "S čápem a žabičkou, procházíme školičkou"
- Školní vzdělávací program pro ŠD "Bobříci"
- Školní řád základní školy
- Školní řád mateřské školy
- Vnitřní řád školní družiny
- Provozní řád školní jídelny
Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu (zejména zákonným zástupcem dítěte):
- Knihu úrazů a záznamy o úrazech dětí, žáků a studentů, popřípadě lékařské posudky – v listinné podobě v ředitelně školy
- Třídní kniha, která obsahuje průkazné údaje o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu – v listinné podobě, po předchozí domluvě s ředitelem školy
- Doklady o přijímání dětí, žáků, studentů a uchazečů ke vzdělávání, o průběhu vzdělávání a jeho ukončování – v listinné podobě v ředitelně školy
- Záznamy z pedagogických rad – v listinné podobě v ředitelně školy
- Plán hospitační a kontrolní činnosti, záznamy o provedených hospitacích a kontrolních zjištěních – v listinné podobě v ředitelně školy
Rozpočet
Rozpočet pro daný rok a střednědobý výhled je zveřejněný na webu školy (odkaz - dokumenty).
Žádosti o informace
Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají:
- elektronickou poštou a prostřednictvím datové schránky
- ústně lze podat žádost telefonicky nebo osobně u ředitelky školy
- písemně lze podat žádost poštou na kontaktní adresu organizace
- osobně předáním písemné žádosti na podatelně organizace v ředitelně školy
Příjem podání a podnětů
Způsob podávání je stejný jako se podávají informace:
- elektronickou poštou a prostřednictvím datové schránky
- ústně lze podat žádost telefonicky nebo osobně u ředitelky školy
- písemně lze podat žádost poštou na kontaktní adresu organizace
- osobně předáním písemné žádosti na podatelně organizace v ředitelně školy