Povinně zveřejňované údaje

Zveřejněné informace dle § 5 odst. 3 zák. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

Název

  • Základní škola a mateřská škola Hrádek u Sušice, příspěvková organizace

Důvod a způsob založení

  • Zřizovatel školy: Obec Hrádek, Hrádek 78, Sušice 34201

  • Organizace byla zřízena za účelem  poskytování předškolního,  základního a zájmového vzdělávání a zabezpečování školního a závodního stravování v souladu se zákonem č. 561/2004 Sb. a prováděcími předpisy k tomuto zákonu. Právní subjektivita školy vznikla 1. ledna 1995.

Organizační struktura

  • Statutárním orgánem je ředitelka školy Mgr. Ivana Klečková

  • Organizace: základní škola, mateřská škola, školní družina, školní jídelna

Kontaktní spojení

  • Základní škola a mateřská škola Hrádek u Sušice, příspěvková organizace Hrádek 73, 342 01 Sušice

  • telefon ředitelka: 376 508 517

  • email ředitelka (ZŠ): skola@hradekususice.cz (případně: skola.hradek@seznam.cz)

  • email MŠ: skolka@hradekususice.cz

  • email školní jídelna: jidelna@hradekususice.cz

Kontaktní poštovní adresa, adresa úřadovny pro osobní návštěvu

  • Hrádek 73, 342 01 Sušice

Úřední hodiny

  • po telefonické domluvě (376 508 517)

Telefonní čísla

  • telefon ředitelka (ZŠ): 376 508 517

  • telefon MŠ: 373 705 007

  • telefon školní jídelna: 376 508 534

Adresa webových stránek

Datová schránky

  • ID datové schránky: pqnyu6v

Případné platby lze poukázat

  • č.ú. 110088154/0300 (ČSOB)

IČO

  • 61785300

Plátce daně z přidané hodnoty

  • Nejsme plátci DPH

Dokumenty

  • Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout  (v ředitelně školy a na webových stránkách školy - odkazy dokumenty): 

         - Zřizovací listina školy. rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku – v listinné podobě v ředitelně

         - Školní vzdělávací program pro ZŠ "Naše škola Hrádek"

         - Školní vzdělávací program pro MŠ "S čápem a žabičkou, procházíme školičkou"

         - Školní vzdělávací program pro ŠD "Bobříci"

         - Školní řád základní školy

         - Školní řád mateřské školy

         - Vnitřní řád školní družiny

         - Provozní řád školní jídelny

  • Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu (zejména zákonným zástupcem dítěte):

         - Knihu úrazů a záznamy o úrazech dětí, žáků a studentů, popřípadě lékařské posudky – v listinné podobě v ředitelně školy
         - Třídní kniha, která obsahuje průkazné údaje o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu – v listinné podobě, po předchozí domluvě s ředitelem školy
         - Doklady o přijímání dětí, žáků, studentů a uchazečů ke vzdělávání, o průběhu vzdělávání a jeho ukončování – v listinné podobě v ředitelně školy
         - Záznamy z pedagogických rad – v listinné podobě v ředitelně školy
         - Plán hospitační a kontrolní činnosti, záznamy o provedených hospitacích a kontrolních zjištěních – v listinné podobě v ředitelně školy

Rozpočet

  • Rozpočet pro daný rok a střednědobý výhled je zveřejněný na webu školy (odkaz - dokumenty).

Žádosti o informace

  • Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají:

         - elektronickou poštou a prostřednictvím datové schránky

         - ústně lze podat žádost telefonicky nebo osobně u ředitelky školy

         - písemně lze podat žádost poštou na kontaktní adresu organizace

         - osobně předáním písemné žádosti na podatelně organizace v ředitelně školy

Příjem podání a podnětů

  • Způsob podávání je stejný jako se podávají informace:

         - elektronickou poštou a prostřednictvím datové schránky

         - ústně lze podat žádost telefonicky nebo osobně u ředitelky školy

         - písemně lze podat žádost poštou na kontaktní adresu organizace

         - osobně předáním písemné žádosti na podatelně organizace v ředitelně školy